Klachtenprocedure

Natuurlijk streven wij ernaar je optimaal van dienst te zijn, maar het kan onverhoopt toch gebeuren dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Indien je een klacht hebt m.b.t. de uitvoering van de zwemlessen, dan kun je dit kenbaar maken bij de betreffende zweminstructeur en/of coördinator. Indien je niet tevreden bent over de behandeling van de klacht, dan vragen wij je een klachtenformulier in te vullen en deze via de mail (info@zwemschoolnemo.nl) of via de post te retourneren (Irenestraat 3a, 8064 BM Zwartsluis).

Ook is het mogelijk om op het contactformulier op deze website je naam, e-mailadres en telefoonnummer in te vullen.
Vul bij `Je bericht` een omschrijving van je klacht in, en welke oplossing je graag ziet.

Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op!

Vanaf vier jaar Zeven dagen per week

Wie kunnen we helpen? Wij staan
altijd voor je klaar

Op onze website maken wij gebruik van functionele en analytische cookies.
Wij plaatsen geen tracking of marketing cookies. In onze privacy- en cookieverklaring kun je hier meer over lezen.
Akkoord