Klachtenprocedure

Natuurlijk streven wij ernaar je optimaal van dienst te zijn, maar het kan onverhoopt toch gebeuren dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Indien je een klacht hebt m.b.t. de uitvoering van de zwemlessen, dan kun je dit kenbaar maken bij de betreffende zweminstructeur en/of coördinator. Indien je niet tevreden bent over de behandeling van de klacht, dan vragen wij je een klachtenformulier in te vullen en deze via de mail (info@zwemschoolnemo.nl) of via de post te retourneren (Irenestraat 3a, 8064 BM Zwartsluis).

Ook is het mogelijk om op het contactformulier op deze website je naam, e-mailadres en telefoonnummer in te vullen.
Vul bij `Je bericht` een omschrijving van je klacht in, en welke oplossing je graag ziet.

Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op!

 

Vertrouwenspunt sport

Het Nationaal Platform Zwembaden | NRZ streeft - met de branche - naar een zwemklimaat zonder ongewenste intimiteiten en acht het van belang dat ongewenste omgangsvormen, waaronder seksuele intimidatie, wordt voorkomen en bestreden.

Als branche-instituut vinden wij het belangrijk dat zowel de professionals als de consumenten van de branche in vertrouwen met een deskundige kunnen praten en advies kunnen krijgen.

Vertrouwenspunt Sport
Om dit mogelijk te maken is met ingang van 1 mei 2010 het Vertrouwenspunt Sport van NOC*NSF beschikbaar voor de zwembadbranche. Het telefoonnummer van het Vertrouwenspunt Sport is: 0900 202 5590 en kost € 0,10 per minuut. De hulplijn met deskundige hulpverleners is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 22.00 uur en op zaterdag van 12.00 tot 16.00 uur. Op zondag is er geen bereikbaarheid.

Vanaf vier jaar Zeven dagen per week Minimale wachtlijsten

Wie kunnen we helpen? Wij staan
altijd voor je klaar